Литвинчук Леся Ярославівна
Спеціаліст вищої категорії
Працюю над темою «Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів»
Діти завжди досліджують навколишній світ і щодня зустрічаються з багатьма можливостями вирішення проблем. Вони також можуть розвивати власні незалежні судження. Проблеми, які супроводжуються фізичними випробуваннями, здаються нам незначними, але діти, вирішуючи їх, мають величезні можливості практикувати навички критичного мислення.
Перш за все ми маємо забезпечити можливості для гри. Надання дітям місця та часу для ігор, як у приміщенні, так і на свіжому повітрі, рольових ігор, забезпечує можливості пробувати нове й спостерігати реакцію та визначати наскільки вона змінюється.Моєю метою є створення ситуації успіху, дати можливість кожній дитині відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, повірити у власні сили, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти що в житті так просто нічого не дається, скрізь потрібно докладати зусилля. Аж тільки тоді успіх супроводжуватиметься відчуттям задоволення своєю діяльністю.
Критичне мислення формується під час переробки інформації, вирішення проблем, оцінки ситуації та вибору раціональних способів діяльності. Результат буде більш високим, якщо планувати етапи уроку з використанням на них специфічних форм та методів технології формування та розвитку критичного мислення.Саме тому на своїх уроках використовую такі форми та методи.Урок-проект, розминка, мозкова атака, гронування, сенкан, кероване читання з передбаченням, робота в парах, порушена послідовність, взаємні запитання, біном фантазії,
конкурс читців, письмо в малюнках, доповідач-респондент, придумані історії з шостим словом,інтерв'ю, вінігрет з казок, діалог з учнем.
Фото 2020
Урок 4-В
Виховний захід до Дня козацтва, Дня захисника України (14 жовтня)
Урок-мандрівка "Таблиці додавання і віднімання числа 3"
Виховний захід "День Святого Миколая"
Творчий звіт