Четвер, 28.03.2024, 23:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Хорошівський ліцей №1 Житомирської області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

для педагогів

Адаптація учнів 5х класів

Вирішуємо конфлікти

Дитина аутист

Метод встановлення контакту

Ознаки порушення психологічного розвитку

Працюємо з гіпеактивною дитиною

Профілактика професійного вигорання педагогів

Профорієнтація учнів

Рекомендації вчителям першокласників

Синдром дефіциту уваги у дітей

Телефони гарячої лінії


З чого починається ефективний урок?

- На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не мають боятися припуститися помилки.

- Давайте дітям можливість максимально виявити ініціативу. Вчіть учнів самостійно думати і працювати.

- Творче ставлення до роботи й навчання - запорука ефективного уроку.

- Не у всіх дітей вистарчає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного.

- Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам'ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.

- Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважте на це.

- Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.

- Добрій пам'яті передує пильна увага.

- Чогось навчитись можна лише практикою.

- Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економічніше та ефективніше.

- Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, нема мислення.

- Якщо дитина дивується - вона починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.

- Зацікавленість - найсильніша мотивація для навчання.

- Учіть дітей робити записи.

- Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: можливість отримати винагороду й уникнути покарання. Застосуйте ці мотиви на уроках.

- Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.

- Плануйте дискусіїі, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.

- Учитель не має говорити без упину. Діти не встигатимуть за його думками.

- Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.

Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо невстигаючих учнів

  • Не ставте невстигаючого учня в несподівану ситуацію «запи­тання — відповідь»; дайте учневі можливість підготуватися та обмір­кувати відповідь.
  • Бажано, щоб учень відповідав не усно, а письмово.
  • Засвоєння великого за обсягом, різноманітного складного матеріалу не давайте відраду; розділіть його на окремі інформацій­ні шматки і подавайте поступово, в міру засвоєння.
  • Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати новий, тіль­ки-но засвоєний на уроці матеріал; відкладіть опитування на нас­тупний урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.
  • Шляхом правильної тактики опитувань і заохочень (не лише оцінкою, а й зауваженнями типу «відмінно», «молодець», «розумни­ця» тощо) формуйте в учня впевненість у власних силах, у своїх знаннях, у можливості вчитися; ця впевненість допоможе учневі в екстремальних, стресових ситуаціях іспитів, контрольних, олімпіад тощо.
  • Тактовно оцінюйте невдачі учня, адже він сам дуже болісно їх сприймає.
  • Під час підготовки відповіді давайте час для перевірки та виправлення написаного.

Якомога менше відволікайте учня, його увагу, створюйте спокійну, а не неврозну обстановку.

Вхід на сайт
ВОЦОЯО
Освіта в Україні
Ми у facebook
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz